Salată de pătrunjel

De ceva timp, am descoperit un Fast-food cu specific Sirian, unde la insistența prietenei mele mi-am cumpărat și eu o salată din acea deșteaptă cu muuult pătrunjel.

Și pentru că nu sunt o fană a acestor frunze, am cam strâmbat din nas ; dar.. surpriză în loc să gust și să i-o dau prietenei mele am păstrat-o pe toată pentru mine 🙂

Da! Din acel moment de câte ori am avut ocazia să trec pe lângă acel fast-food..

Azi m-a lovit o amintire plăcută, și m-am gândit să încerc să o prepar și eu acasă, a ieșit de-a dreptul senzațională, iar familia mea a fost încântată de ”minunea” de salată.

Pentru aceia care doresc să-și satisfacă papilele gustative cu ceva exotic, special… iată mai jos rețeta.

– 2-3 legături de pătrunjel (cât mai mult);

– un castravete;

– o roșie;

– 3-4 buc. de ceapă verde;

– un gogoșar;

– o lingură de susan;

–  o lămâie;

– sare, ulei de măsline (sau de care este prin bucătărie).

Roșia, ceapa, gogoșarul, castravetele se taie bucățele cât mai mărunte și elegante, se amestecă cu pătrunjelul tăiat mărunt; se adaugă susanul și sarea, uleiul și zeama de la o lămâie.

Se amestecă toate și rezultatul, o salată delicioasă care poate fi servită simplă sau cu ce mai aveți prin frigider, bucătărie.

Eu am asortat-o cu o porție de cartofi la cuptor cu frunze de rozmarin și cașcaval ras 🙂

Poftă bună!!

Dacă aveți o altă sugestie aștept propuneri.

2 răspunsuri

  1. Este asemanator „tabulé”-ului . Care tabulé variza in functie de zona . cel marocan este cu mult grau , cel libian cu multa verdeata. Pofta buna!

  2. Am auzit ca se face si cu grau incoltit, voi incerca. Mersi pentru sugestie 🙂

Lasă un răspuns

