Am sa trec si peste asta

Nu știu cum se face, dar acum, pe ultima sută de metri, reușesc să bat pasul pe loc. Am o mulțime de proiecte de finalizat și eu nu reușesc să mă adun. De obicei fac față cu bine situațiilor de acest gen, dar de data asta.., mă apucă epuizarea înainte să mă apuc de treabă. Nu știu de ce mi-am pierdut elanul, întrebarea este: cum să fac să-l recapăt? 😦

Ideea este că am la dispoziție trei săptămâni până la ultima sesiune și spor de orice alceva.. numai de studiu ba! Când mă gândesc că acum nu aș fi avut tot acest stres dacă, atunci când am terminat liceul, în loc să mă mărit puteam frumușel să-mi termin studiile… Dar cum fapta e consumată, mă vait puțin, trag aer în piept și merg mai departe.

Um pic de delectare cu preferații mei, un somn de calitate și probabil că mâine voi avea aripile odihnite.

Orice sfat e binevenit 🙂

2 răspunsuri

  1. Ce sens are sa te gandesti cum ar fi fost daca?…
    E inutil! Poate ar fi bine sa te relaxezi facand ce-ti place… Sub stres nu ai sanse prea mari sa te refaci…tragand de tine te obosesti mai tare pana la epuizare si ar necesita o perioada mai lunga de refacere….asa ca, sfatul meu: contrar timpului scurt ramas, incepe cu o pauza…o plimbare…o limonada in gradina rasfoind cartea preferata…rasfata-te!…​relax, my dear! Detaseaza-te de realitate ca sa-ti incarci bateriile… Ai nevoie!!!!

  2. Am revenit la acest articol.., cand imi amintesc prin ce stres si emotii am trecut, ce atitudine am avut atunci.., si cum vad lucrurile ACUM. In prima saptamana din sesiune am avut trei examene la care am invatat muult si pentru ca stresul nu era deajuns amandoi copii s-au imbolnavit de scarlatina! Noaptea in loc sa invat pune-am comprese 🙂 ce mai negociam cu medicii sa nu raman internata cu ei…, si ca tortul sa fie complet iubitul meu sot a facut o viroza care la pus la pat. A fost o perioada extrem de tare, pe care cu siguranta nu o voi uita niciodata!!
    Intre timp s-a ivit un concediu neprevazut la Brasov.
    Cu doua nopti inainte sa plec am pus punct Lucrarii de Licenta. Am reusit sa-mi iau toate examenele, proiecte etc.
    Oauu! A fost o perioada foarte incarcata. Dar a trecut! Acum parca imi lipseste. 🙂
    Sunt mandra de felul cum am reusit sa fac fata momentelor dificile.., la final devenisem prea relaxata, increzatoare.. lucru care mi-a fost de folos.. In concluzie: am scapat!!

Lasă un răspuns

